hrvatski english
 
CHRONOS Info d.o.o. je privatna Hi-Tech konzultantska tvrtka koja se bavi pružanjem usluga u oblasti ITC savjetovanja, marketinga, upravljanja projektima, management konzaltinga, poslovnog savjetovanja te organizacijom seminara, radionica i drugih vidova obrazovanja u Hrvatskoj i zemljama u regiji...
 

ISO 9001
Q-674
 
 
CHRONOS info kontakt
Medvedgradska 35
10000 Zagreb, Hrvatska
   
tel:

fax:
01-4667-059
01-4667-562
01-4666-977
   
e-mail: chronos@chronos.hr
 
 



 
www.icmci.org

 
www.europa.eu

 
www.ilo.org

 
www.oecd.org

 
www.hup.hr

 
www.zagreb.hr

Strateško planiranje

“Ako ne znamo u kojem smjeru nam ide poslovanje, svaki put će nas dovesti do cilja."

Prema staroj grčkoj riječi strategos - strategija znači umijeće generala-ratnika koji upravlja jedinicama i bitkama i za njih je odgovoran. General, rukovodi, stoga je on, na neki način menadžer te mu je potrebno umijeće sveukupnog sagledavanja situacije.

U literaturi se mogu pronaći mnoge teorije o strateškom planiranju. Međutim, najveći broj njih će se sigurno složiti kako je to postupak identificiranja dugoročnih ciljeva i usmjeravanja oganizacije u smjeru ispunjenja postavljenih ciljeva, i u grubo, gdje će se poduzeće naći za godinu dana.

Priprema strateškog plana temelj je uspješnog i korektnog poslovanja. Poduzetnici, članovi uprava i izvršni manageri su najčešće previše zauzeti rješavanjem opsežnih i neizbježnih svakodnevnih poslova, tako da često gube iz vida svoje dugoročne ciljeve. Strateški plan ne jamči uspjeh, ali bez njega poslovanje ima veće izglede za neuspjeh.

Strateško planiranje omogućava fokusiranje radne energije i potencijala, osigurava da svi resursi organizacije rade prema postizanju istog cilja, stvara uvjete za otkrivanje promjena u okruženju i sukladnu promjenu smjera kretanja organizacije. Mnogo je mode la pristupa koji su upotrebljavani u procesu strateškog planiranja. Kako će se plan razvijati ovisi o prirodi i kulturi poduzeća, kompleksnosti i velićini poduzeća, stručnosti planera, itd.

Kvalitetno planiranje omogućava donošenje kvalitetnih odluka, a one su rezultat istraživanja okruženja, konkurencije.

Strateško planiranje uključuje:

  • pregled tržišnih uvjeta,
  • potrebe klijenata,
  • slabe i jake strane konkurenata,
  • socijalne, zakonske i ekonomske uvjete,
  • tehnološki razvoj,
  • dostupnost resursa.
vrh stranice

Naše publikacije

 

Arhiva
Pogledajte prijašnje artikle, vijesti, i ostalo na stanicama po ovim linkom...
 
Download
Kliknite ovdje da bi ste pogledali što imamo ponuditi na download od dokumenata i ostalog sadržaja vezanog za našu djelatnost...
 
Press clipping
Na ovim stranicama pogledajte kako mediji gledaju na aktivnosti naše firme: izvadci iz dnevnog tiska, specijaliziranih časopisa, radija, televizije i drugih medija...
 
Mapa weba
Sažeti pregled linkova i podlinkova web site-a chronos.hr možete pogledati ovdje