hrvatski english
 
CHRONOS Info d.o.o. je privatna Hi-Tech konzultantska tvrtka koja se bavi pružanjem usluga u oblasti ITC savjetovanja, marketinga, upravljanja projektima, management konzaltinga, poslovnog savjetovanja te organizacijom seminara, radionica i drugih vidova obrazovanja u Hrvatskoj i zemljama u regiji...
 

ISO 9001
Q-674
 
 
CHRONOS info kontakt
Medvedgradska 35
10000 Zagreb, Hrvatska
   
tel:

fax:
01-4667-059
01-4667-562
01-4666-977
   
e-mail: chronos@chronos.hr
 
 



 
www.icmci.org

 
www.europa.eu

 
www.ilo.org

 
www.oecd.org

 
www.hup.hr

 
www.zagreb.hr

Marketing

Postoje mnoge definicije marketinga i sve bi se složile da je marketing socijalna i upraviteljska pozicija kojoj je cilj da stvara, širi i održava krug klijenata.

Marketing u svojevrsnom obliku postoji od kad je „svijeta i vijeka“. Market (eng. tržnica) je prvobitno bilo mjesto okupljanja ljudi povodom razmjene dobara.

Uključuje i vođenje procesa sudjelovanja, identificiranja i zadovoljavanja zahtjeva profitabilnosti klijenta. Iako, operativni marketing uključuje i procese istraživanja tržišta, razvijanja novih proizvoda, produkt life circle management, kao i promociju.

Osobe uključene u proces marketinga trebaju posjedovat slijedeća četiri seta vještina kojima doprinose poduzeću:

  1. Identificiranje prilike – pravi marketing počinje prije produkta. Mnogi ljudi misle da je marketing prodaja bilo čega što proizađe iz proizvodne mašine. Ali posao je marketinga da uopće odluči što će se proizvoditi. Prije nego poduzeće poslovima počne zarađivat, posao je marketinga je da uoći i prepozna poslovnu priliku. Marketinški stručnjaci analiziraju tržište, tržišne slabosti, trendove, proizvode, konkurenciju i kanale distribucije, kako bi uočili poslovnu priliku za zaradom.
  2. Konkurentske pozicije/strategije – tržišta se sastoje od konkurentskih grupa koje se natječu za klijente. Zadaća marketniga je odlučiti na koji način stvoriti obrambenu, održivu, konkutrentsku prijednost nad ostalim natjecateljima na tržištu. Marketinški stručnjaci smišljaju strategije, taktike i poslovne modele kako bi otežali ili čak onemogućili konkurenciji da im preuzme klijente.
  3. Generiranje potražnje/ management – marketinška je zadaća da stvori i zadrži potražnju za proizvodima poduzeća. Marketinški stručnjaci rukovode potražnjom za proizvodima njihovog poduzeća tako da utjeću na vjerovatnost i učestalost potrošačkog ponašanja klijenata.
  4. Prodaja – krajnji cilj marketinga je zarada za posao. U većini poduzeća prodaja se smatra različitom disciplinom i odjelom od marketinga. No, da bi prodavači postigli dugoročni uspjeh moraju biti vođeni marketingom. Što bolje poduzeće identificra poslovnu priliku, stvori diferencijalno održivu prednost nad konkurencijom, te generira potražnju za svoje proizvode, to će bolje i lakše prodavaću biti prodati krajnji proizvod.
 
vrh stranice

Naše publikacije

 

Arhiva
Pogledajte prijašnje artikle, vijesti, i ostalo na stanicama po ovim linkom...
 
Download
Kliknite ovdje da bi ste pogledali što imamo ponuditi na download od dokumenata i ostalog sadržaja vezanog za našu djelatnost...
 
Press clipping
Na ovim stranicama pogledajte kako mediji gledaju na aktivnosti naše firme: izvadci iz dnevnog tiska, specijaliziranih časopisa, radija, televizije i drugih medija...
 
Mapa weba
Sažeti pregled linkova i podlinkova web site-a chronos.hr možete pogledati ovdje